Helg-update

Kanske skulle berätta lite om vår härliga helg?

Vi tog sovmorgon i lördags, och sedan for vi till Fastingen. Fast vi var där ganska sent så det mesta var stängt. Fick tag på lite lakritsremmar så jag var nöjd ändå. Sedan hem till svärföräldrarna  som grillade, jag höll på att dö av lukten. Vidare ner till Thairestaurangen där vi åt god mat på uteserveringen, ljummet i luften.

Vi var bjudna på fest på kvällen, så vi tog med Steves brorsa och en massa öl och åkte dit. De grillade. Också. Och jag upptäckte att syrenblommor uppkörda i näsborrarna faktiskt tar bort lukten! Jag som älskar att grilla! Hoppas att det släpper snart.

Efter festen drog vi ner på stan, men kom inte in nånstans. Gick ett varv på nöjesfältet och kramade några gamla elever. Hamnade till slut på Statts uteservering. Och sedan hem till Karlstad.

Söndagen tillbringades i sängen till stor del, åt långfrukost, kollade på TV, läste, sov, mm. På kvällen rättade jag klart boken jag korrläser och skickade in de sista kommentarerna. Skönt att vara klar. Jag är omnämnd i på Tack-sidan! Kan ju ha det som framtida merit...

Kommentarer
Postat av: Malin

Gud va kul du är... syrén blommor i näsborrarna =) haha

2009-06-01 @ 14:16:18
URL: http://fiskin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0