Gästbloggare

Tjena på er, det är Samson här - Chrillans katt. Hon har tjatat länge om att jag ska gästblogga, men tyvärr händer det så lite i min värld att det inte varit värt att skriva om.

Men nu är det solsken ute, jag hänger på balkongen för det mesta. Brukar sova bort några timmar i en solstol, najjs! Finns mycket att kolla på, och goa lukter att sniffa in.

Igår hade jag och Chrillan vårt första ordentliga gräl, allvarligt talat så borde bruden tagga ner lite! Helt hysterisk va hon. Och vad hade lille jag gjort då? Bara råkat tugga lite på en fågelunge som landade precis framför mig. Och burit in den under köksbordet. Hey, man vill väl visa att man är karl nog att fixa eget krubb? Men nej, nej, vilda skrik och så blev jag utjagad på balkongen igen. Där fick jag vara ifred med min nya kompis. Kortlivad krake. Men god, mör och fin.

Lite konstigt bara att hon blev så uppjagad över en fågel? Häromdagen när jag lekte sönder en trollslända i köket och knaprade i mig den så var hon helcool. Konstig brud... Här är några nya pics i alla fall på mig och lille Pip:


Kommentarer
Postat av: Sofia

Haha du är en cool katt Samson!

2009-06-21 @ 17:16:54
URL: http://sofiaochmoa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0