Dålig dag

Jag mår fullkomligen skit! Illamåendet är tillbaka med full kraft, jag har ont i magen, ont i brösten, vill kräkas, kan inte äta och är så trött att jag snart somnar stående. Varför, varför, varför?

Dessutom kommer mina föräldrar imorrn, så jag hade tänkt städa lite. Men jag orkar ingenting, det känns som om hela kroppen gått i baklås.Hittills har jag putsat två fönsterrutor och lagt in ren tvätt. Kvar att göra:
  • Städa toan
  • Dammsuga
  • Ställa tillbaka saker på sina rätta platser.
  • Laga middag
Inget värre än så! Jo, ska handla lite också... Tur att Steve kommer hem och hjälper mig snart!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Oj de lätt som jobbig dag. Ta de lungt du kommer hinna. Kanske skippa laga mat o köra hämt mat;) de är du värd efter allt de där. Kram

2009-06-03 @ 19:14:04
Postat av: Emma

Urs stackars :(

2009-06-03 @ 20:04:40
Postat av: Moa

Jag persoligen tror inte att dina föräldrar bryr sig om du har rena fönster eller inte... Jag hade gärna hjälpt dig men är lite upptagen på mitt håll... see you fredag??

2009-06-04 @ 00:39:22
Postat av: Anette Lundström

Det är nu du får ta hjälp av din man till allt på hemmafronten.

Tycker du ändå inte att graviditetströttheten är 10 ggr värre än illamåendet. Det tyckte iallafall jag.

Du, det kommer gå över. Köp Postafen (åksjuketabl) på Apoteket. Man blir ännu tröttare men det kan hjälpa dig lite mot värsta illamåendet.

Kram A

2009-06-04 @ 12:13:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0