Borde plugga

Jag är inte på långa vägar klar med mina engelskuppgifter. Har haft vilopaus en hel vecka och sörjt Moa, (det är inte samma sak att gå till bibblan när inte du är där, Moa!) men har för den saken skull inte varit helt overksam.

Jag har nämligen hittat ett gammalt pussel som jag köpte på Lagerhaus för länge sedan och hade glömt bort. 500 bitar i typ tre färger = omöjlig uppgift? Närå, inte för en van pusslare som jag. Poppe och jag sampusslade, han hade sina bilpussel och jag mitt monsterpussel. Han tyckte synd om mig när det gick dåligt i början, eftersom han pusslade klart typ en miljon gånger fortare. Så satt han bredvid mig och stöttade med glada utrop när jag fick till en bit, och försökte trycka ner andra bitar lite hursomhelst för att det skulle gå fortare. Snällt...

Till slut blev jag färdig, sista 50 bitarna hade jag ett system för att testa. De var ju exakt likadana i färg! Tänkte ge upp några gånger, men härdade ut. Här är resultatet!



En bit kvar... Var ska den vara? Hmm...

Nu sitter det på kylen för all framtid!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Åhh, älskar att pussla! Snyggt det blev!

2009-06-15 @ 19:56:01
URL: http://sofiaochmoa.blogg.se/
Postat av: Moa

Förlåt för att jag lämnat dig allra käraste Christin...

2009-06-16 @ 14:36:22
URL: http://sofiaochmoa.blogg.se/
Postat av: Moa

Hur får man upp pusslet på väggen??

2009-06-16 @ 14:37:51
URL: http://sofiaochmoa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0