Nyheter

Jaa, här sitter jag i soffan och skriver på min alldeles nya laptop! Eller ja, det är Steves gamla dator, men för mig är den ny. Ska blinga den lite så småningom. Det är en sån frihet att kunna sitta var man vill och skriva, mitt skrivbord, som nu är Steves, var lltid överbelamrat av skräp och böcker.

Det har hänt en del i lägenheten sedan sommaren började:
  • Omtapetserat i hallen, matrummet och vardagsrummet (köket kvar) i potatisfärg och beigerandig fondvägg i både hall och vardagsrum.
  • Nytt golv i hall, matrum och kök.
  • Steve har flyttat till min arbetsplats.
  • Poppe har fått eget rum.
  • Gamla, hemska bokhyllan är bortskänkt, ny vit från IKEA inköpt.
  • Tavlorna är uppe! Har varit nerpackade ca två år.
  • Nya taklampor i hall, matrum och vardagsrum.
Kvar att göra är: sätta en list mellan två golvskarvar. Sätta upp två lampor. Köpa tavlor till v-rummet. Städa överallt!

Det har sett ut som ett kaos hela sommaren, men nu börjar man förstå hur det kommer att bli. Jag är helnöjd! Bilder kommer när jag hittat sladden till kameran.

Kommentarer
Postat av: J

Låter som ni hunnit en hel del och att de vart fint :)

2009-07-31 @ 18:48:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0