Nu är det dags

Dags att uppdatera bloggen! Har haft en lång semester, men nu är jag laddad och full av nyheter.

Sommaren har varit kanonbra, fullt upp hela tiden. Jag som var orolig för att få tråkigt! Slutade blogga ungefär när vi drog till Golden Sands i Bulgarien, ett härligt ställe! Vi var nöjda och glada, fick ett jättebra hotell och vädret var härligt. Precis vad vi önskat oss.

Efter Bulgarien åkte Steve hem till kissen och Poppe, jag stannade en vecka till i Gbg och hängde med kompisar.

När jag kom hem satte stora renoveringen igång, nya tapeter och golv i hall och kök, ny diskmaskin mm. Vi var helt slut och hade packat ihop Internet, så då blev det inget bloggande.

Hela vecka 30 var vi i Falkenberg, i en stuga på Skrea Strand med min familj. Vi firade mammas 60-årsdag med intensivt umgänge. Riktigt mysigt och trevligt! Fast regnet vräkte ner periodvis och mina bikinis låg kvar i väskan.

Nu är jag hemma igen, och har två intensiva veckor framför mig. Tre kurser ska avslutas, plus att jag ska till Bibbi i helgen och får storfrämmat av Karin och Maria nästa vecka. Tror jag, har inte dubbelkollat med dem än.

Sedan börjar äntligen jobbet igen! Ska bli himla kul faktiskt, har bara lite ångest. Kul att träffa folk, kul med nya och gamla elever, kul med lite högre lön, kul att få använda alla nya kunskaper...

Kommentarer
Postat av: J

Hittade ni någon tapet att ha som fond vägg ? Låter som ni fick det fint :)



Kram J

2009-07-29 @ 18:50:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0