20

Idag är Maja hela 20 dagar gammal! Vi ska snart till BVC för att väga henne, hoppas hon har gått över tre kilo. Sist hade hon passerat sin födelsevikt med 40 gram, 2895 vägde hon då. Vill att hon ska bli lite större och starkare!

Nu är Steve tillbaka på jobbet. Poppe är på dagis och jag går hemma med Maja. Mycket lugnt liv, och jädrar vad välstädat vi har! Underbart! Jag mår mycket bättre i kroppen nu trots att blodtrycket fortfarande är för högt. Ska till MVC och mäta det idag, och till SpecMVC imorgon för att mäta det igen. Vet inte varför de ska kolla hela tiden, det händer ju ingenting med det. Jag knaprar snällt mina Trandate och försöker vila mig. Kan inte göra så mycket mer...


En liten, perfekt fot...

Tutte-Maja med sin bästa kompis Löken.

Mätt och belåten farbror Maja.

God Jul önskar Tomte-Maja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0