Helgjobb

Det är faktiskt himla kul att vara igång och jobba igen. Har kommit på att jag mår bra av att ha mycket att göra, får mer gjort då. Eleverna är gulliga som vanligt, och tycker att det är lite spännande med min mage. Fast jag märker att jag blir trött och yr framåt eftermiddagen, när man har stått upp flera timmar och haft lektioner. Ska ordna fram en stol och hålla hov vid katedern istället.

Tyvärr har det gått åt fanders med vikten. Trots att jag ansträngt mig för att äta mer och med mer kalorier så har jag tappat tre hekto till, sammanlagt sju kilo. Så på tisdag ska jag be om ett läkarbesök. Det var dealen vi gjorde jag och barnmorskan. Jag kanske har brist på något som gör att jag inte har någon aptit och mår illa. Kan ju vara bra att få reda på det i så fall! Bara det inte skadar mitt lilla Knytte...

I helgen har jag fått massor gjort, har rättat diagnoser, planerat engelskprov, skrivit en novell och planerat en svenskuppgift till åttorna. Ska fortsätta idag med mer diagnosrättning och skriva ett facit. Det låter nog tråkigt, men är enkelt och kul. Uni blir dock lidande, vet inte hur jag ska hinna klart med uppgifterna dit!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0