Terapi

Några timmars intensiv shopping piggar verkligen upp!

Mötte Emma på stan vid tolv, fikade chai-latte på Espresso House till ett och sedan drog vi igång. Bytte batteri i min klocka. Letade skor i flera skoaffärer. Provade kläder på Kappahl, men köpte inget där. Provade mer kläder på H&M och köpte massor. Ett par jeans, ett par svarta kostymbyxor, en rutig klänning, en blå långskjorta och en stickad tröja med polokrage. Sedan smink: puder, mascara och kajal. Rengöringskräm och ansiktskräm. Sedan var Emma tvungen att åka hem, medan jag fortsatte till Bergqvists skor och köpte Eccoskor. Dyra men sköna...

Var ganska skakig hela dagen, mådde illa som tusan. Steve fick hämta mig på vår busshållplats, annars hade jag nog klappat ihop och spytt. Men det var det värt! Nu har jag fräscha outfits och snygga långbrallor som kommer funka resten av graviditeten. Ska inviga rutiga klänningen imorgon, med gråa tights till. Ska nog skrämma upp ett par stövlar till den också, man får ju passa på innan benen svullnar...

Jump från ECCO



Morgondagens outfit - typ

Kommentarer
Postat av: J

Låter som du fick handlat massa fina kläder :)

Själv har bara shoppat till lägenheten denna helg.

Men nästa helg när mamma kommer på besök blir till kläder mm till mig i stället :)

Kram J

2009-08-30 @ 22:31:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0