Sucky

Jag känner mig grinig och deppig. Vet inte om det har med hormonerna att göra, men jag känner inte igen mig själv. Så fort Steve säger nåt som inte passar mig så blir jag sur. Och klängig. Känns jätteskumt!

Som förut idag, när jag blev besviken för att vi inte skulle äta middag ihop eftersom han var med en kompis och shoppade och skulle äta med honom. I vanliga fall hade jag bara tyckt att det var kul för honom, men nu suckade jag och tyckte synd om mig själv. Det är massa såna saker hela tiden, som att jag tar allting som en personlig skymf.

Fast jag kanske bara är trött, det har varit långa dagar på jobbet och jag är ju inte riktigt van än...  Hoppas att det blir bättre imorgon. Nu ska jag sova, ska ta skolfoto imorrn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0