Mysigt!

De sista dagarna på sommarlovet har varit så himla mysiga! Nu kommer jag från ännu ett besök i Kristinehamn, Izabelle fyllde sex år och bjöd på tårta och bullar. Mmmmm... Den familjen är den som jag känt längst i Kristinehamn, blir åtta år nu i höst. Börjar kännas som gamla vänner :)

Träffade på Petra, hon som skrev boken jag korrläste i början på sommaren. Nu är den färdig och utgiven, och helt fantastisk! Nästa helg är det releaseparty, jag vill verkligen dit. Boken kommer säljas i olika inredningsaffärer, och jag lovar att den är både läsvärd och vacker. Så om ni snubblar över Romantiska hem och Inspiration i vitt så bläddra fram till tack-sidan så ser ni mitt namn! Coooolt... Köp den gärna också!

Hela dagen har varit trevlig. Vi vaknade hyfsat tidigt och åt frukost på sängen. Sedan mötte jag Emma på IKEA och vi handlade saker till fåtöljen. Nu är jag nöjd. Den har fått ett mörkbrunt överdrag, randiga kuddar i vitt, beige och grått och en svart fotpall i fuskskinn. Valde mellan en vit tygpall och den svarta, men föredrog en som går att torka av. Fikade en härlig jordgubbscheesecake också.

Nu sitter jag i sängen och slökollar på MTV och bloggar. Har strukit en T-shirt till imorgon och plockat fram jobbnycklarna och fäst dem på ett nyckelband att ha runt halsen. Tänkte inte ha fickor imorgon. Kvart över sju ska jag köra till jobbet, med två samåkare. Starten på mitt nya bekväma liv. Nu ska jag strax krypa i säng...


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0