Kavalkad

DET ÄR SLUT PÅ FÖRSTA HALVLEK! Idag har jag varit gravid i exakt 20 veckor! Bara 20 kvar...

Här kommer en bildkavalkad över magutvecklingen från v 10 till 20, förutom v 15 för den hittar jag inte. Kanske togs med Stefans kamera? Äh, det hände ändå inget speciellt då...


v 10, v 11, v 12, v 13,

v 14, v 16, v 17

v 18, v 19, v 20
Jag är inte sams med redigeringsprogrammet på nya datorn, ska försöka fixa bilderna åt rätt håll!
Det går att se en viss utveckling, från spetsig mage i vecka 14 till rundad i v 19. Storleken är ganska konstant, men jag antar att det beror på att jag har tappat några kilo magfett. Nu är magen spänd och hård, och man känner livmoderkanten tydligt under naveln. Tror att min navel kommer börja puta ut om några veckor.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0