Individuellt

Idag behövde jag inte gå till jobbet, vi har individuellt arbete. Skönt att slippa gå upp tidigt! Mår lite taskigt, tyvärr, fick ont i halsen igår och känner mig allmänt trött och snuvig. Hoppas att det släpper tills imorgon.

Jag och Steve var på bio igår, på Bruno. Skoj film, men hade nog förväntat mig mer. Fast kul med en svensk i leading biroll. Steve var chockad över alla bögskämt och nakna manliga underliv, jag tyckte att det var kul! Synd bara att man inte vet vad som är äkta och vad som är falskt. Jägarna tror jag var äkta, och gay-omvändaren.

Idag ska jag nog bara ta det lugnt, plugga lite och förbereda lektioner. Har en grovplanering i huvudet av vad jag vill börja med i klasserna. Ska ju försöka samla material till betygssättning så fort som möjligt, eftersom jag inte vet hur länge jag kommer stanna på jobbet. Som det känns nu så kan jag jobba hela terminen ut, nu när pendlingen är fixad, och mitt schema är luftigt. Men allt kan hända...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0