I'm a surviver

Första dagen på jobbet är avklarad! Trött som tusan, mosig i huvudet, men klarade det galant!

Vi pendlade ihop imorse, så nu vet jag var Strandskolan ligger. Funkade bra, det tar en halvtimme att köra från Karlstad ungefär. Var himla trevligt att träffa alla på jobbet igen. Dessutom ringde jag barnmorskan i Kristinehamn och bokade en tid hos dem. Fast de har också massor att göra så får se om jag kan gå där. Fick en tid i mitten av september i alla fall.

Imorrn åker jag och Ingela kl sju! Lite tidigt, men skönt att vara i tid ändå...

Kommentarer
Postat av: Daniel

Det fixade du galant! Fortsätt i samma stil! :)

2009-08-12 @ 11:20:46
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0