Höstplaner

Min jobbarkompis Ingela ringde precis och vi smidde planer för bilpendlingen i höst. Det verkar bäst att jag också är med och kör varannan vecka, när vi inte har dagis. Hoppas att Steve är med på banan också! Annars kanske det är dags att skaffa bil nr 2???

Jag ska i alla fall köra måndag och tisdag nästa vecka, spännande! Vi är bara tre stycken, Ingela och Johan bor i Forshaga och så jag i Karlstad. Ska åka redan kvart över sju, Johan börjar åtta och vi halv nio. Känns lite spännande...

Ska bli kul att prata mer med Ingela i framtiden, hon har jobbat på lite olika ställen så vi har inte blivit så tajta. Sen var hon barnledig för två år sedan och kom tillbaka till jobbet två månader innan sommaravslutningen. Och sedan var ju jag tjänstledig hela förra läsåret. Men nu har vi fyra månader på oss att prata, ska bli trevligt att få bebistips från ett proffs. Ja, hon har ju en egen liten trollunge hemma. Ännu en bra sak med att börja jobba!

Nu ska jag baxa mig iväg till datasalen och börja skriva på lingvistikuppsatsen. ÅH VAD ROLIGT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0