Gnällperioden över

Nu är jag igång! Full av energi och en känsla av att allt ordnar sig. Ångesten har lättat lite...

Pratade med barnmorskan igår, och hon var orolig för mig. Så nu har jag fått order att äta lite och ofta, och försöka lägga på mig. Helst ska jag upp sex till nio kilo innan bebisen är i v 33. Det är tio veckor dit! Ska kämpa! Sen har jag fått order att sluta stressa och vara duktig, utan jag ska bara vara. Flyta omkring och ta det lugnt. Och det kändes väldigt bra att få höra...

Ska höra av mig igen nästa vecka och berätta hur det gått. Har jag inte ökat i vikt då så blir det läkarbesök och tester.

Idag har jag haft en enda lektion. Sedan åkte jag till badhuset och simmade 500 meter på min långrast. Det kändes hur lyxigt som helst att lämna skolan och bara tänka på mig. Sedan har det varit möten hela eftermiddagen. Har lite jobb att fixa med här hemma, men först ska jag vila. Känner hur illamåendet sakta stiger upp i halsen. Har redan städat en del i lägenheten, så Steve får göra resten.

Kommentarer
Postat av: J

Hoppas du mår lite bättre och att de går bra på jobbet. Låter härligt att simma o ta lungt !

Kram J

2009-08-19 @ 18:05:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0