Tidig morgon

Vaknade redan halv sju med en ovanlig energi. Så nu har jag både vikt tvätt, hängt tvätt och lagt i en ny maskin. Det jag längtar mest av allt efter i ett hus är en tvättstuga! Så vi slipper ha blöt tvätt i hallen som nu... Hoppas att min dröm blir sann någon gång. Det kan ju ha med saken att göra att det är jag som sköter all tvätt i hemmet. (Steve diskar. Bra fördelning! Han drömmer om en diskmaskin, men har inte fått tummen ur och köpt en än.)

Nu är planen att jag ska börja skriva på en summary som skulle varit klar förra veckan. Sedan ska jag väcka min man med lite frukost på sängen, snällt va?
En killes dröm...

Kommentarer
Postat av: Moa

Han kan få komma hit och provdiska i våran diskmaskin om han vill:)

2009-04-23 @ 18:04:05
Postat av: Chrillan

Gud vad snällt! När kan han komma?

2009-04-24 @ 20:16:43
URL: http://knyttetimagen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0