Snart så...

...ska jag ringa MVC för första gången. De har telefontid från ett. Jag är jättenervös, det känns mycket konstigt. Vet inte riktigt vad jag ska säga till dem.

- Hej, jag är med barn. (Rakt på sak.)
- Jag har testat positivt. (Fast det gjorde en kompis och fick svaret "för vaddå?" Hmm, inte HIV i alla fall ...)
- Hej, det är jag. När kan jag komma? (Lite mystiskt.)

Brrr... Kanske är det så pirrigt för att då blir det på riktigt. Fast tänk om de gör ett test som är negativt och jag bara har inbillat mig. Det kanske var fel på mina test och jag är skengravid? Suuuck...

Kommentarer
Postat av: Sofia

Haha diggar "hej det är jag, när kan jag komma?" Undrar vad människan i andra änden skulle svara!

2009-04-20 @ 14:31:13
URL: http://sofiaochmoa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0