Nervös

Av och till får jag för mig hemska saker om Knyttet. T ex att jag inte alls är med barn. Eller att det är utomkveds så jag måste opereras. Usch, stackars lilla bebis... Missfall vill jag inte ens tänka på.

För att avhjälpa oron en del så har jag köpt ett storpack G-test på Testlagret. För 114 kr fick jag 20 test, jämfört med den hundralapp styck testerna kostar på Apoteket. Så vi har provat två, och båda visade positivt nu ikväll. Kanske kan börja tro på det nu, annars har jag 18 test kvar att lugna mig med. De kanske inte håller lika hög kvalitet/tillförlitlighet som Apotekets, men så länge de visar positivt I don't give a f**k.

Jag har konstiga stickningar i höger äggstock, det är därför jag är rädd för utomkveds, alltså att bebben fastnat i äggledaren och försöker växa där.

Fast det gör inte ont hela tiden och inte särskilt ont heller så det är nog lugnt. Fattar inte varför det gör ont där? Borde väl spänna mer i själva livmodern? Fast den kanske sitter snett! Knyttet växer ut i höften! Usch vad fult... Steve gissar på att jag har ägglossning igen, och det vore ju festligt! Kan man ens ha det när man redan är med barn? Kan det bli tvillingar då? Coooolt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0