Men vad håller jag på med?

Idag behövde jag verkligen plugga! Och det har jag inte gjort, i alla fall inte alls så mycket som jag behövde. Fy på mig! Men jag har fikat med Emma och Moa, skapat en ny blogg, lyssnat på roliga låtar på Youtube och ätit överblivet påskgodis.

Egentligen äter jag inte godis längre (sen i förrgår) dels för att det är dåligt för knyttet, dels för att stötta Moa och Sofia som helt har slutat med sötsaker. De har ställt upp ett hot, om de fuskar så måste de lägga upp bikinibilder på sig på sin blogg. Nytagna! Och det vet ju alla att april är den värsta månaden av alla att prova bikini, aldrig är man så blekfet och knottrig som när vårsolen skiner i april. Mina smalben kan blända en mullvad! (De är blinda, men om de tillfälligt skulle kunna se något så skulle de omedelbart bli blinda igen om jag visade vaderna. Jag lovar!)

Påskgodiset är hursomhelst det som blev över för att det var så vidrigt. Så frågan är varför jag äter det. Det måste vara fel på mig.





                                                       

                             
Jag - om jag inte slutar snaska!     Knyttet som sockerskadad.

Kommentarer
Postat av: Moa

Du är duktig du:)

2009-04-16 @ 23:45:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0