Inte bra!

Jag är hungrig, men inte sugen på något. Dagens i-landsproblem. Igår var jag superhungrig, men det enda jag kunde få ner var kall mat. Allt varmt gav mig rysningar. Så till middag igår åt jag räkröra, en avokado, vindruvor och baguette. Ensam. Nu sitter jag och funderar på lunch, och kan fortfarande inte tänka mig varm mat. Ska satsa på flingor och mjölk. Kanske kan göra pastasallad till middag?

Jag brukar verkligen inte vara kräsen med mat, snarare vill jag ha glödhet mat i stora lass. Det här är mycket konstigt, hoppas att det går över snart! Ska ju grilla med Moa i helgen!
  
Nonono...                      Yesyesyes!

Kommentarer
Postat av: Moa

ja dedt är så svårt att grilla kall mat... Den blir så fort varm

2009-04-23 @ 18:05:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0