Duktiga

Imorse var jag och Moa och simmade, andra gången den här veckan. det gick bra, jag kom hela 800 meter innan jag gick och solade. Moa simmade en kilometer!

Efteråt fixade vi i ordning oss, Moa stylade min frisyr. Tofs.

Sedan blev det lunch på Max, lite shopping och mathandling på Willys. Vi var väldigt effektiva. Moa köpte det första paret jeans hon provade. Jag kan inte ha jeans längre, magen hänger över kanten som en välgräddad muffins. Bläää...

Nu har Poppe anlänt, inte på sitt bästa humör. Men vi har glatt (mutat) honom med äppledricka,  en liten radiostyrd helikopter och ny cykel. Jag skruvade snitsigt fast stödhjulen så att de skrapar i backen och surrar. Fick psykbryt efter ca två minuter, måste fixa det. Ljudet gör mig galen!

Nu sitter Poppe och Steve och myser i soffan och kollar på Bilar-filmen. Snart sängdags för oss alla, jag är så trött så jag är yr. Imorrn blir det grillkväll med Moa! Kanske lammfilé...?


Provtur

 
Filmkompisar

Kommentarer
Postat av: Chrillan

Ska bara tillägga att naturligtvis måste Poppe ha hjälm när han cyklar, men vi glömde den i all hast.

2009-04-24 @ 20:17:36
URL: http://knyttetimagen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0